Paberkotid on trendikad, atraktiivsemad kui kilekotid, taaskasutatavad ja korduvkasutatavad ning sellele pakendamisvõimalusele üleminek on lihtsalt kiire viis oma ettevõtte tõhusamaks muutmiseks.
Toote pakendil on tarbijate otsuste tegemisel oluline roll ja see võib mõjutada teie ettevõtet viisil, mida te poleks osanud arvata. Interaktiivne tootepakend ei edasta klientidele vaid seda, mida pakute, vaid näitab ka teie ettevõtte väärtusi ja aitab luua tugevat ja usaldusväärset kaubamärki.
Paberkotid on ilmselt ühed parimad tootepakendivalikuid, kui tegemist on kaubamärgipüüdlustega ja see on tingitud erinevatest põhjustest. Lõppude lõpuks on paberkotid tarbijate seas muutunud turul väga populaarseteks.
Kunagi pakkusid paberkotte vaid luksusbrändid, kuid nüüd kasutavad väikeettevõtted ja isegi idufirmad keskkonnasõbralikke kotte. Miks? Kuna, kui annate tooted paberkotis, kus peal on teie firma logo klientidele üle, tekitab see kliendis usaldusväärse tunde.
Inimesed eelistavad paberkotte plastik kilekottidele. Seega, kui soovite oma ettevõtet uuenduslikul viisil ümber nimetada, asendage esmajärjekorras kilekottide pakendid. Tehke oma igale kliendile eriline tunne ja ta ei tule lihtsalt tagasi, vaid toob ka pikas perspektiivis rohkem kliente.
Siin on meie viis kindlat põhjust, miks alustavad ja väikeettevõtted kasutavad paberkotte.
Paberkott on keskkonnasõbralik
Jah, paberkott on kõige keskkonnasõbralikum pakendamisvõimalus, kuna kotid on valmistatud taaskasutatavatest materjalidest, mis ei kahjusta meie keskkonda. Rohelise ettevõtte loomine peaks olema iga ettevõtte jaoks prioriteet. Plast, mis pole ringlussevõetud on meie planeedile tekitanud pöördumatud kahju.
Paberkotid on kuluefektiivsed
Paberile printimine on palju lihtsam kui plastpinnale, mistõttu on paberkotid ka kulutõhusad. Võrreldes teiste traditsiooniliste pakkimismeetoditega saab paberkotte valmistada rohkemates stiilides, mustrites, kujundustes, kujundites ja suurustes.
Klientide nõudlus
Üha enam tarbijaid eelistavad trükitud paberkotte kilekottide ees, eriti arenenud riikides ja paljud arenevatest riikidest keelduvad ostude kogumisel kilekottidest.
Paljud maakonnad ja linnad on otsustanud ühekordselt kasutatavate kilekottide kasutamise keelata, nii et kui tegutsete suurlinnas, siis tuleb paberkottidele üle minna. Kuid isegi kui teie ettevõte on asutatud mitte nii suures linnas, võib see siiski teie kohaliku kaubamärgi jaoks suurepäraselt töötada.
Rohkem inimesi eelistavad isegi toiduaineid ja toiduaineid paberkottides. Seetõttu kasutavad suurtes linnades ja toiduahelates tegutsevad superturud paberkotte nii kaupluses müümiseks kui ka koju toimetamiseks.
Tõhus kaubamärk
Paberkottidesse pakendamist peetakse stiilseks. Väike turu -uuring näitab, et enamik tuntud kaubamärke kasutab oma toodete pakkimiseks keskkonnasõbralikke paberkotte, isegi kui see on väikseim toode nagu huulepulk või küünelakk.
Niisiis, paberkottide vahetamine, millel on oma kaubamärgi üksikasjad, võib olla suurepärane võimalus oma brändile kohe näo tõstmiseks. Pealegi kipuvad inimesed paberkotid hilisemaks kasutamiseks säästma ja armastavad paberkotte kaasas kanda, mis võib pidevalt reklaamida kõikjal, kuhu see paberkott läheb.
Sotsiaalselt vastutustundlik
Tänapäeva maailmas ei saa kõik ettevõtted olla edukad, olles samas puhtalt kasumile orienteeritud ettevõtted. Sotsiaalselt vastutustundlik on veel üks võimalus ja tugeva kaubamärgi loomine on palju tõhusam. Sotsiaalse vastutuse kandmine ei tee teid mitte ainult kasumlikuks, vaid muudab ka teie kaubamärgi armastatuks.
Üha enam ettevõtteid kannab sotsiaalset vastutust lihtsalt valides atraktiivsed ja keskkonnasõbralikud paberkotid. Ja jah, sotsiaalselt vastutustundlikud ettevõtted saavad klientide usalduse kiiremini.