Kuidas õige pakend aitab suurendada müüki?

Õige pakendi valik enda toodete esitluseks, saatmiseks ja kinkimiseks võib mängida tähtsat rolli kliendi ostuotsuste tegemisel. See omakorda mõjutab ettevõtte müüginumbreid. 

Brändikuvandi loomine

Visuaalsete elementide (logode, värvide, tekstide jne.) lisamine enda tootepakendile aitab klientidel sinu brändi ära tunda ning sellega samastuda. See omakorda loob eelduse lojaalsete kliendisuhete tekkimiseks. 

Pakend aitab kuvandi loomisel kaasa mitmete erinevate omadustega. Selleks võib olla pakendi enda disain ja suurus, pakendil olevad trükised ja elemendid ning pakendi materjal. 

Pakendistuudio pakub enda tootepakendite valikus pakendeid e-poodidele, kus on oluline eelkõige esinduslik välimus ning vastupidavus transpordile. Kvaliteetsed FCS-sertifikaadiga kartongist või lainepapist karbid on mugavalt komplekteeritavad ega vaja liimi ja teipi.

Pakenditele saab trükkida enda ettevõtte logo, personaalse sõnumi või muid elemente, mis aitab kliendil sinu brändi ära tunda.

Kaane ja plastaknaga tootekarbid annavad sinu kliendile võimalust näha juba toodet enne seda pakendist välja võtmata. Ideaalne lahendust glamuursete toodete presenteerimiseks, näiteks ehted või käsitöötooted.

Tänapäeval käib ettevõtte kuvandiga kaasas jätkusuutlikkus. Süsinikneutraalsus ja ökonoomne tarbimine. Viimase puhul on eriti olulisel kohal pakend ja pakkematerjal. Möödas on ajad, kus peamiseks pakkevahendiks plastik ning kus toode on pakendatud üüratult suurde pakendisse. Trende määravad looduslikud materjalid ning ökonoomsus pakendamisel.

Väljendades enda hoolivust loodusest ja ühiskonnast, samas järgida stiili, mis sobib sinu ettevõtte kuvandiga, loob head eeldused  klientidega lojaalse ja püsiva suhte loomiseks.

Kasutajamugavus

Lisaks visuaalsetele omadustele ja materjalile mängib toodet müüvale ettevõttele olulist rolli ka pakendi funktsionaalsus. 

Pakendistuudio karbid on kokku volditavad, mis tagab minimaalselt laoruumi hõivamist. See omakorda tähendab ka kiiremat ja mugavamat komplekteerimist, kuna pakendid ei vaja kokkupanekuks liimi ega teipi. Kõik eelnimetatud tähendab ühiku pealt väiksemaid kulutusi aja, laologistika ja materjalide poolelt.

Pakendi lihtne avamine ja sulgemine on oluline ka kliendi vaates ning seda eriti e-kaubanduses. Tagastuste osakaal on olnud stabiilselt kerkiv ning e-kaubanduses on sellel võtmeroll jalatseid, riideid, ehteid jms. müüvatel ettevõtetel. Kui tagastusprotsesse on tehtud keeruliseks, sealhulgas pakendiga, mis tagastamisprotsessi enda omaduste poolelt üldse ei soosi, siis on väga suur tõenäosus, et klient sinu poest enam tellimust ei esita ning eelistab konkurenti. 

Pakiga kaasnevad pühendused, kingitused, soodustused

Lihtne kommike, lisasoodustus järgmiselt ostult või lihtsalt ilus tänukaardike võib sinu ettevõtte müüki pikas perspektiivis oluliselt kasvatada. Need tekitavad kliendis positiivseid emotsioone, mis omakorda jätavad sinu brändi kliendile pikemalt meelde. 

Ettevõtte logo, missiooni ja personaalse sõnumiga trükised loovad kontakti sinu lõpptarbijaga ja kinnitab, et kliendina on ta sulle väärtuslik. 

Trükised on võrreldes muude turundustegevustega võrreldes väga madalate kuludega ning jõuab oma sõnumiga sinu ettevõttele kõige olulisemale isikule – kliendile. Miks mitte lisada kaasa sooduskupong või põgus promoflaier enda teiste toodete tutvustamiseks? Teatud toodete puhul on mõistlik lisada kaasa tutvumiseks tootenäidis.

Mõeldes tootepakendile meenub meile esmalt tema funktsionaalsed eesmärgid – kaitsta toodet transportimisel ja ladustamisel, kuid vähem mõeldakse tema efektiivsuse potentsiaalile turunduse ja kliendisuhtluse vallas. 

Pakend ei pea olema lihtne ja igav tükk pappi, vaid teda on võimalik siduda osana sinu kogu brändi kuvandist. 

Scroll to Top